Produsele achiziționate online (la distanță) se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
*Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 de zile de la primirea produsului .
*Returnarea produselor se va face pe cheltuiala noastra, în termen de 15 zile de la primirea produselor de catre Client.
*Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 3 zile de la primirea produselor de catre noi, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.Suma rambursata va contine atat valoarea produsului/produselor,cat si taxa de transport.
Pentru a nu diminua valoarea produselor prin manipularea acestora atunci cand vrea sa determine caracteristicile si/sau modul se functionare al produselor,Consumatorul are următoarele responsabilități:
a.În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
b.Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit și preferabil în ambalajul original). Nu se acceptă pentru returnare,produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Renunțarea la cumpărare este aplicabilă atat clienților persoane fizice,cat si persoane juridice.
2. Nu se pot returna:
> Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire
Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.
>Produsele care nu au fost livrate de catre furnizor.